Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6730

Название: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. Карпенко
Авторы: Карпенко, Н.В.
Макарова, М.В.
Педченко, Н.С.
Перебийніс, В.І.
Тєлетов, О.С.
Тягунова, Н.М.
Азарян, А.А.
Бондаренко, В.М.
Босак, А.О.
Гонтаренко, Н.А.
Данніков, О.В.
Дробиш, Л.В.
Іваннікова, М.М.
Івасенко, О.А.
Карпенко, Ю.В.
Мандич, О.В.
Павлішина, Н.М.
Тягунова, З.О.
Чайка, І.П.
Яловега, Н.І.
Бабенко, О.М.
Браславець, Т.М.
Захаренко-Селезньова, А.М.
Прокопенко, І.В.
Яковенко, Т.І.
Дата публикации: 12-Сен-2018
Серия/номер: УДК 339.138;ББК 65.291-3
Аннотация: У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоре- тичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підп- риємств України.До монографії увійшли результати досліджень за науково-дослідною темою наукової школи кафедри маркетингу, яку очолює д.е.н., професор Карпенко Н.В. «Маркетингова діяльність підприємств на ринку товарів та послуг», № ДР 0113U002624. Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, ви- кладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6730
ISBN: 978-617-673-464-2
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетингова_діяльність_підпр_Монографія_Карпенко_ВСЕ_А5 (1).pdf2,88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь