Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7548

Название: Особливості формування стратегії розвитку туристичного бізнесу в умовах зниження попиту на туристичні послуги
Авторы: Животенко, Віталій Олександрович
Ключевые слова: попит
розвиток
стратегія
туристичний бізнес
Дата публикации: 18-Апр-2019
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Животенко В.О. Особливості формування стратегії розвитку туристичного бізнесу в умовах зниження попиту на туристичні послуги / В.О. Животенко // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 18–19 квітня 2019 року). – Полтава: ПУЕТ, 2019. – С. 231-234.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7548
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Животенко В.О. Тези.pdf3,74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь