Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7853

Название: Організація обслуговування покупців на підприємствах роздрібної торгівлі
Авторы: Книшенко, Яна Володимирівна
Ключевые слова: організація торгівлі
роздрібна торгівля
обслуговування покупців
торговельні послуги
якість обслуговування
Дата публикации: 31-Янв-2020
Аннотация: У магістерській роботі розглянуті основні питання якості обслуговування населення; визначене соціально-економічне значення торговельного обслуговування, досліджені складові якості торговельного обслуговування населення; проведений аналіз рівня культури та якості обслуговування населення на торговельному підприємстві. Запропоновані шляхи підвищення якості обслуговування покупців на торговельному підприємстві.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7853
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Knishenko_Yana_Volodimirovna-TKD-61m-1.doc974,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь