Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7859

Название: Стратегічне управління брендінгом на підприємстві
Авторы: Мизін, Лідія Олександрівна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: торговий бренд
асортимент
марочні товари
брендінг
упаковка
Дата публикации: 19-Дек-2019
Издатель: ВНЗУ "ПУЕТ"
Библиографическое описание: Мета роботи – формування ефективного товарного асортименту фірми, заснованого на комплексному аналізі його фінансово – економічного стану, на даних показників асортименту і вивчення теоретичних аспектів вибраної теми.
Аннотация: На сучасному етапі практично не має підприємств, які виробляють і пропонують лише один вид товару. Деякі підприємства обмежують свою діяльність виробництва декількох груп товарів. У будь якому випадку на підприємстві виникає потреба управління товарним асортиментом. Важливою характеристикою товарної маси, що надходить у торгівельну мережу, є асортимент. Товарний асортимент це динамічний набір номенклатури позицій продукції, яка користується потенційним попитом на ринку і забезпечує успішне функціонування підприємства на довгу перспективу
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7859
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Диплом Мизін.pdf1,12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь