Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7862

Название: Маркетингове стратегічне планування на підприємстві
Авторы: Галібаренко, Валентина Сергіївна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: стратегічна активність
маркетингові стратегії
стратегічне планування
Дата публикации: 19-Дек-2019
Издатель: ВНЗУ "ПУЕТ"
Библиографическое описание: Мета роботи – обґрунтування й розробка рекомендацій із запровадження моделей маркетингового стратегічного планування на ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» в умовах конкурентного середовища.
Аннотация: Глобалізаційні процеси та економічна криза в сучасних ринкових умовах актуалізують необхідність розробки і впровадження нових підходів до ведення ринкової діяльності та формування нової парадигми маркетингу. В сучасній маркетинг виступає як визначальний напрям успішного управління підприємством, включаючи цілі, стратегії і функції, що забезпечують стратегічну орієнтацію підприємства та її реалізацію на конкурентному ринку. Значення маркетингу з кожним днем зростає, оскільки відносини між суб’єктами на ринку постійно ускладнюються, стають більш мобільними і суперечливими. Враховуючи, що ринкова система господарювання в Україні обумовлена зміною форм і методів управління ринковою діяльністю підприємства, існує реальна потреба визначення місця і ролі підприємства в розвитку суспільного виробництва.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7862
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Диплом Галібаренко.pdf1,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь