Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7864

Название: Вплив задоволеності споживачів банківських послуг на споживчі запити
Другие названия: THE EFFECT OF CUSTOMER SATISFACTION ON CUSTOMER RETENTION
Авторы: Фофі, Атта Конаду
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: consumer behavior
customer relationship
customer satisfaction
customer retention
Дата публикации: 31-Янв-2020
Аннотация: The study sought to identify the effect of customer satisfaction on customer retention: A Case of Access Bank (Ghana) Ltd. The research was conducted using a structured questionnaire with a total of 100 respondents being used; 100 respondents from the UPSA branch of Access Bank to gather primary data. Analysis was conducted using the Statistical Package for Service Solutions (SPSS) software. One of the findings revealed that customer satisfaction and customer retention has a positive relationship. Further, findings revealed that majority of the customers believed that the organization listens and respond to their need. The study concluded that innovative strategies could be implemented to ensure that customers are satisfied so that they can be retained.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7864
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ATTA_KONADU_FOFIE_-_MASTERS_THESIS__PUET.PDF1,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь