Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7889
|
Название: | Організація і проблеми формування рекламно-інформаційного простору сучасних підприємств роздрібної торгівлі |
Авторы: | Вєнь, Оксана Віталіївна |
Ключевые слова: | роздрібна торгівля, торговельна мережа, реклама, рекламно-інформаційний простір, комунікації, споживачі, рекламний бюджет |
Дата публикации: | 31-Янв-2020 |
Аннотация: | Підприємство роздрібної торгівлі має бути гнучким до динамічного ринкового середовища, інтересів та бажань покупців та шукати нові форми та інструменти комунікації зі споживачем. Тому важливо ефективно формувати власний рекламно-інформаційний простір.
В дипломній роботі визначено цілі, зміст та роль формування рекламно-інформаційного простору сучасних підприємств роздрібної торгівлі, сутність, особливості та види реклами в роздрібній торгівлі. В роботі здійснено аналіз рекламно-інформаційного простору підприємств роздрібної торгівлі на прикладі торговельної мережі EVA, наведена коротка організаційно-економічна характеристика господарської діяльності торговельного підприємства, визначені організаційні особливості рекламно-інформаційної роботи в магазинах EVA. Також визначені особливості використання мережі інтернет для посилення конкурентних переваг торговельної мережі EVA, можливості вдосконалення комунікацій зі споживачами та вдосконалення рекламного бюджету торговельного підприємства, дані рекомендації щодо покращення умов праці на підприємстві. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7889 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|