Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7892

Название: Реалізація концепції мерчандайзингу в роздрібній торгівлі
Авторы: Світіха, Яна Юріївна
Ключевые слова: мерчандайзинг
роздрібна торгівля
торговельний центр
Дата публикации: 1-Фев-2020
Аннотация: Актуальність даної теми дипломної роботи полягає у важливості предмета дослідження для підприємства, яке в гострій конкурентній боротьбі за споживачів бажає забезпечити конкурентоспроможність свого торгового підприємства. Мерчандайзинг дозволяє добитися цього шляхом підвищення прибутковості; розробки асортиментної політики, що відповідає потребам покупців; встановлення міцних взаємин із споживачами; формування у них лояльності і, що є не менш важливим, зміцнення іміджу торгового підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7892
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Svitikha_ Yana_ Yuriyivna-TKD61m-1.doc3,01 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь