Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7932

Название: Управління маркетинговою діяльність підприємства в умовах конкурентного середовища
Авторы: Бойко, Сергій Сергійович
Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
управління маркетингом
маркетингова діяльність
будівельний ринок України
конкурентне середовище
Дата публикации: 1-Фев-2020
Аннотация: У наш час ринок України характеризується підвищенням рівня конкурентної боротьби підприємств та зниженням купівельної спроможності споживачів. Зростає вимогливість покупців до якості продуктів та рівня надання послуг. Тому актуальним для підприємства є вдосконалення управління маркетингової діяльності, що дозволить більш повно задовольнити потреби споживачів та отримати максимально можливий прибуток.
Описание: обґрунтування теоретико-практичних основ маркетингової діяльності будівельного підприємства, розробка методик її планування та оцінки, вдосконалення діяльності та підвищення конкурентоспроможності підприємства
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7932
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ДИПЛОМ Бойко.pdf981,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь