Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7981
|
Название: | Теоретичні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури |
Авторы: | Лебедик, Леся |
Ключевые слова: | майбутній викладач вищої школи вища школа підготовка до проектування дидактичних систем проектувальна діяльність готовність до проектування дидактичних систем система компоненти педагогічні умови критерії показники |
Дата публикации: | 2-Фев-2020 |
Аннотация: | У дисертації на методологічному, теоретичному і технологічному рівнях досліджено проблему підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури.
У роботі висвітлено генезис ідей підготовки майбутніх викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в світовій і вітчизняній педагогіці. |
Описание: | На основі методологічних положень синергетичного, системного, діяльнісного, андрагогічного, акмеологічного, технологічного, особистісного, середовищного, культурологічного, аксіологічного, компетентнісного, деонтологічного та проектно-орієнтованого полівалентного інтегративного підходів розкрито сутність підготовки майбутнього викладача вищої школи до проектування дидактичних систем як цілеспрямованого керованого процесу їхньою творчою діяльністю на основі усвідомлення ними особливостей дидактичного проектування, його сутності, мети, суб’єкта, об’єкта, предмета, продукту, процедури, етапів проектування та впровадження; структури дидактичної системи; компонентів діяльності викладача вищої школи з проектування дидактичної системи. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7981 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|