Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7997

Название: Сучасні вимоги до змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи
Авторы: Лебедик, Леся
Ключевые слова: підготовка магістрів, зміст навчання, проект, проектування, освітня програма „Педагогіка вищої школи”
Дата публикации: 2-Фев-2020
Аннотация: У статті досліджуються важливі інноваційні підходи до проектування змісту підготовки магістрів освітньої програми „Педагогіка вищої школи”. Автором виділені характерні риси змісту навчання магістрів означеної спеціальності, систематизовані переваги модульної системи як найефективнішої для підготовки магістрів цієї освітньої програми.
Описание: На проектування змісту навчання магістрів педагогіки вищої школи суттєво впливають: індивідуальний підхід до навчання; чітка структура курсу, упорядкованість; наочність, усвідомлення перспективи; гнучкість надання інформації; розвиток продуктивного мислення; можливість відстеження зв’язків елементів; можливість самоконтролю навчання і власної діяльності; багатофункціональність; комплексність, орієнтація на перспективу просування; принцип накопичення досягнень в оцінюванні власної роботи; можливість самоконтролю і самооцінки; активізація пізнавальної діяльності; формування самостійності; тренування вибору, його свобода; відповідальність за свій вибір; формування суб’єктної позиції в навчальній діяльності
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7997
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
8 Lebedyk_Харків.doc54 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь