Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8085

Название: «Проект готелю категорії «***» на 100 місць у місті Одеса з упровадженням інноваційних технологій»
Авторы: Кравченко, Анастасія Дмитрівна
Ключевые слова: реалізація інновацій, функціонування готелів, логотип готелю, халяльний туризм, халяльниє продукти, лінійно-функціональна структура управління
Дата публикации: 2019
Аннотация: Встановлено, що в Україні на заваді ефективному впровадженню інновацій на підприємствах РГ, стоять: неналежна для реалізації інновацій кваліфікація персоналу; відсутність матеріальної мотивації та низькі фінансові можливості підприємства в цілому; опір інноваціям з боку колективу підприємства, що подовжує час їх реалізації. Проаналізовано сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу Одеси. Встановлено, що нова програма з розвитку туристичної індустрії Одеської області дозволить створити додаткові робочі місця для місцевих жителів завдяки введенню в експлуатацію нових і реконструйованих закладів готельної індустрії, місць відпочинку і розваг. Проведено SWОT- аналіз, який показав, що для проектованого готелю підходить найбільш поле «СІМ». Саме ці фактори сприяють впевненості й стабільності на ринку даного підприємства. Розроблено концепцію готелю: надання послуг новому типу туристів – халяльному. Передбачено середню цінову категорію, тобто готель «***». Основним контингентом будуть сім’ї з дітьми. Запропоновано реалізацію інноваційної комплексної послуги в готелі – халяльної, а в ресторані – «Темний ресторан» (доставка халяльної їжі» на онлайн-замовлення. Передбачено для готелю ресторан першого класу на 90 місць і лоббі – бар на 10 місць. Встановлено місце забудови готелю у м. Одеса по вулиці Рибальська балка. Аналіз ділянки під забудову показав, що вона відповідає будівельним і санітарно-технічним нормам, які передбачені для підприємств такого типу, має добру транспортну досяжність, зручний зв’язок з центром міста і вокзалами. Запропоновано розміщення дальнього та ближнього рекламних засобів, логотип готелю «Зірка Сходу», зовнішнє опорядження готелю та внутрішнє опорядження приміщень. Економічна ефективність даного проекту достатня для функціонування готелю. Побудована радіальна діаграма, яка свідчить, що впровадження інновацій дозволить готелю набути конкурентних переваг.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8085
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кравченко_А.pdf739,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь