Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8276

Название: РОЗВИТОК СПОЖИВАЧІВ У МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
Авторы: Чайка, Інна Петрівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг-менеджмент
розвиток споживачів
ефективність діяльності підприємства
Дата публикации: 2017
Издатель: Vydavatel: BEROSTAV DRUŽSTVO Adresa: Vlastislavova 562/15, 140 00, Praha 4 – Nusle http://eujem.cz
Библиографическое описание: EVROPSKÝ ČASOPIS EKONOMIKY A MANAGEMENTU Volume 3 Issue 3
Аннотация: У статті запропоновано структуру розвитку споживачів ВНЗ, впровадження якої сприятиме налагодженню системної взаємодії його підрозділів з різними категоріями споживачів, вдосконаленню маркетингової діяльності та підвищенню ефективності його функціонування на ринку освітніх послуг загалом. На основі методів системно-структурного аналізу, причинно-наслідкового аналізу, синтезу та аргументації розглянуто суть і запропоновано методики двох процесів структури розвитку споживачів, а саме: формування програми управління на основі фактів та програми взаємодії ВНЗ з ринком на основі балансового підходу. Подальші дослідження доцільно спрямувати на розробку шляхів збільшення цінності пропозиції ВНЗ для його споживачів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8276
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
eujem_2017_3_3-101-106.pdf352,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь