Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8709

Название: Штучний інтелект, як інноваційний шлях підвищення якості обслуговування в готелях
Авторы: Животовська, М. Є.
Кирніс, Н. І.
Ключевые слова: готель
Дата публикации: 26-Мар-2019
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доповідей XLІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2018 рік (м. Полтава, 26–27 березня 2019 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч. 1. – 368 с.
Серия/номер: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА;18
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8709
ISBN: 978-966-184-349-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Животовська.doc575,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь