Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8739

Название: МАРКЕТИНГ ОСОБИСТОСТІ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ульхова, Анна Анатоліївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг особистості
самомаркетинг
концепція самомаркетингу
концепція его-маркетингу
Дата публикации: 9-Июн-2020
Аннотация: Концепція самомаркетингу та близька до неї концепція его- маркетингу - це системний підхід до самореалізації особистості, коли людина в умовах конкуренції повинна визначити своє становище в суспільстві через максимальну мобілізацію енергії та ініціативи, природних здібностей, набутих знань, умінь і активної життєвої позиції.
Описание: Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доповідей XLII Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2018 рік (м. Полтава, 26-27 березня 2019 р.) : у 2 ч. - Полтава : ПУЕТ, 2019. - Ч. 1. - 368 с. ; Ч. 2. - 358 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8739
ISBN: 978-966-184-349-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тези Карпенко - Ульхова.docx22,64 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь