Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Сектор документознавства та інформаційної діяльності в економічних системах (архів) >
Наукові роботи студентів (ННІДО СДІДЕС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8752

Название: ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАБЕЗЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ БАНКУ З КЛІЄНТАМИ
Авторы: Карпенко, Ю. Ю.
Білоусько, Т. М.
Ключевые слова: банк
інформаційна система
інформаційне забезпечення
взаємовідносини з клієнтом
Дата публикации: 10-Июн-2020
Аннотация: В статті визначена роль інформаційних систем в діяльності банку, розглянуто фактори розвитку програмного забезпечення банківської установи. Встановлено основні переваги та стратегії СRМ-системи під час взаємодії банку з клієнтом. Проаналізовано основні етапи розвитку інформаційних систем для підтримки прийняття маркетингових рішень в банках та їх функціональне призначення. Розглянуто роль і значення маркетингу в розробці нових банківських продуктів.
Описание: Карпенко Ю. Ю. Інформаційні системи та технології як забезпечення системи управління взаємовідносинами банку з клієнтами / Ю. Ю. Карпенко, Т. М. Білоусько // Збірник наукових статей магістрів Інституту економіки, управління та інформаційних технологій. – Полтава : ПУЕТ, 2019 – С. 11-16.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8752
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО СДІДЕС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11-16.pdf812,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь