Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8762

Название: Особливості поведінки цільових споживачів товарів і послуг
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Калініна, Анастасія Ігорівна
Ключевые слова: маркетинг
споживач
цільовий споживач
поведінка споживачів
купівельна роль
Issue Date: 10-Jun-2020
Аннотация: Ринок цільових споживачів - це ринок, сформований окремими особами і домогосподарствами, які купують товари і послуги для особистого споживання, і на який націлена діяльність підприємства. Поведінка цільових споживачів товарів і послуг знаходиться під постійним впливом економічних, соціальних та інших факторів.
Описание: Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доповідей XLII Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2018 рік (м. Полтава, 26-27 березня 2019 р.) : у 2 ч. - Полтава : ПУЕТ, 2019. - Ч. 1. - 368 с. ; Ч. 2. - 358 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8762
ISBN: 978-966-184-349-2
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Тези Трайно - Калініна.docx22,37 kBMicrosoft Word XMLView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback