Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8801

Название: ЗАСТОСУВАННЯ DIGITAL-ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПАТ «ПОЛТАВАКОНДИТЕР»
Авторы: Іващенко, О. В.
Іванюта, Василь Фалімонович
Ключевые слова: digital-інструмент
імідж
SEO-інструменти
Дата публикации: 26-Мар-2019
Издатель: Полтава, ПУЕТ
Библиографическое описание: "АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТОВАРОЗНАВСТВА". ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ XLІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2018 рік. Частина 2
Аннотация: Застосування сучасних інтернет-технологій, зокрема, digital-інструментів для формування іміджу та у боротьбі за споживача дає швидкі та високі результати, що здатні збільшити обсяги продажу продукції, підвищити прибутки та знайти нових споживачів.ПАТ «Полтавакондитер» – одне з найстаріших підприємств кондитерської галузі України, що володіє ТМ «Домінік». Формування та просування позитивного іміджу компанії на ринку України та поза її межами має багаторічний та системний характер. Основним джерелом інформації про підприємство та асортимент його продукції є сайт компанії [4]. У соціальних мережах ПАТ «Полтавакондитер» не представлений. Відсутня офіційна сторінка у мережі Фейсбук, Телеграм тощо. Лише деякі інтернет-видання мають статті та посилання на результати діяльності підприємства. Для оцінки рівня існуючого іміджу серед споживачів було проведено аналіз сайту підприємства із застосуванням SEO-інструментів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8801
ISBN: 978-966-184-349-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
6. С. 84-87.pdf471,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь