Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8938

Название: Компоненти академічної доброчесності студентів та умови її формування
Авторы: Тодорова, Ірина Степанівна
Ключевые слова: академічна доброчесність студентів
толерантність до недоброчесності
внутрішні та зовнішні умови доброчесності
academic integrity
tolerance to dishonesty
components of integrity
Дата публикации: 2019
Издатель: ПНПУ імені В. Г. Короленка
Библиографическое описание: Тодорова І. С. Компоненти академічної доброчесності студентів та умови її формування. Витоки педагогічної майстерності. 2019. Випуск 24. С. 199-205.
Серия/номер: журнал : Витоки педагогічної майстерності (Серія "Педагогічні науки");
Аннотация: Статтю присвячено аналізу академічної доброчесності студентів як складному та багатогранному особистісному утворенню, яке відіграє одну з головних ролей в забезпеченні якості освіти, у вихованні інтелектуальної еліти країни. Виявлено та схарактеризовано основні компоненти академічної доброчесності студентів: аксіологічно-мотиваційний, когнітивний, індивідуально-характерологічний та поведінковий. Проведено теоретичний аналіз зовнішніх та внутрішніх умов вибору студентами доброчесної або недоброчесної моделі навчальної поведінки. Представлено методику та результати емпіричного дослідження оцінки рівня академічної доброчесності. Окреслено педагогічні умови забезпечення академічної доброчесності студентів у освітньому процесі закладів вищої освіти. The purpose of the article is to determine the structural components of academic integrity, to provide a theoretical justification for the external and internal conditions of the student’s academic integrity forming. In the structure of academic integrity four main components were distinguished: 1) axiological and motivational component, which characterizes the value orientations, beliefs, guidelines and system of students' motivation for learning, etc.; 2) cognitive component − includes knowledge and understanding of legal and ethical norms, principles, laws that regulate students' academic behaviour and relationships between participants in the educational process; 3) individual-character component consists of basic personality traits, abilities, properties of the nervous system, self-esteem and level of aspirations, locus of control, etc., it influence students' choice of behavioural model in the educational process; 4) the behavioural component characterizes the student's skills and habits to perform academic activities on the basis of academic integrity. Theoretical analysis of the external and internal conditions of the student’s academic integrity forming helped to identify ways to improve academic integrity of students by using the psychological and pedagogical technologies. The research uses a number of theoretical and empirical methods, among them: theoretical analysis of psychological and pedagogical literature, comparison, systematization and questionnaire. The author's research of academic integrity of students allowed to determine ways to increase its level. The results of the study can be used in developing a program for the education of students in institution of higher education. We consider such directions of future research to be promising: checking the trend on a larger sample; exposing the dynamics of academic integrity through comparison the students of the different years of study; improvement of methodical tools for the empirical research; development of psychological and pedagogical technologies to improve of academic honesty of the students.
Описание: Масовість та глибина порушень академічної доброчесності, які спостерігаємо в останні десятиліття, призвели до появи істотних ризиків у процесі впровадження освітньої діяльності у вітчизняних закладах освіти. Така ситуація вкрай негативно позначається на результатах освітнього процесу, унормовує девіантну поведінку, знижує інтелектуальний та моральний потенціал суспільства. Від здатності закладу освіти організувати навчальний процес, в якому немає місця академічної недоброчесності, залежить якість освіти, тому дослідження, спрямовані на виявлення змістових складових, причин цієї моральної аномалії та шляхів її подолання вкрай потрібні й актуальні. Метою статті є визначення структурних компонентів академічної доброчесності, теоретичне обґрунтування зовнішніх та внутрішніх умов доброчесного здобуття студентами вищої освіти.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8938
ISSN: 2616-6623
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
TODOROVA КОМПОНЕНТИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ СТУДЕНТІВ_Витоки пед майстерності_ вип_ 24_2019 (1).docx55,96 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь