Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Наукові роботи студентів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9072

Название: РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Авторы: Зезекало, Є. О.
Іваннікова, М. М.
Ключевые слова: маркетинг
реклама
підприємство
Дата публикации: 24-Июл-2020
Описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 07–08 квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – 343 с. – Текст укр., рос., англ., нім. мовами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9072
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
138-139.pdf700,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь