Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Наукові роботи студентів >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9085

Название: КОМПЛЕКС «4 P» У СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ
Авторы: Хорольська, А. С.
Іваннікова, М. М.
Ключевые слова: маркетинг
комплекс "4 р"
Issue Date: 24-Jul-2020
Описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 07–08 квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – 343 с. – Текст укр., рос., англ., нім. мовами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9085
Appears in Collections:Наукові роботи студентів

Files in This Item:

File Description SizeFormat
163-164.pdf726,48 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback