Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9155

Название: КРИТЕРІЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ТЕХНІЧНОМУ КОЛЕДЖІ
Авторы: Сойка, Володимир
Лебедик, Леся
Ключевые слова: формування, коледж, підготовка, фахова підготовка, майбутній молодший спеціаліст технічного профілю, педагогічна технологія, фахова компетентність.
Дата публикации: 2019
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Сойка В. Б., Лебедик Л. В. Критерії підготовки викладача вищої школи до формування професійної компетентності майбутніх фахівців у технічному коледжі / В. Б. Сойка, Л. В. Лебедик // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 425 с. – С. 401–407.
Аннотация: У статті розглядаються критерії для визначення рівнів готовності викладача вищої школи до формування фахової компетентності майбутніх молодших спеціалістів.
Описание: Виділення критеріїв і показників рівнів готовності викладача вищої школи до формування фахової компетентності майбутніх молодших спеціалістів дало можливість діагностувати рівень розвитку означеної якості в цілому та окремих її компонентів, і цілеспрямовано на цій основі будувати технологію підготовки майбутніх фахівців.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9155
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Сойка_Стаття.doc77 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь