Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Інститут економіки, управління та інформаційних технологій >
Кафедра менеджменту >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9159

Название: Розробка маркетингового механізму співпраці закладів вищої освіти зі стейкхолдерами (на прикладі сфери в’їзного медичного туризму) Developing a Marketing Mechanism of Cooperation Between Higher Education Institutions and Stakeholders (On the Example of the Sphere of Inbound Medical Tourism)
Другие названия: Developing a Marketing Mechanism of Cooperation Between Higher Education Institutions and Stakeholders (On the Example of the Sphere of Inbound Medical Tourism)
Авторы: Чайка, Інна Петрівна
Ключевые слова: стейкхолдери закладу вищої освіти
маркетинговий механізм
ефективність
в’їзний медичний туризм
Issue Date: Jun-2020
Издатель: ФОП Лібуркіна Л. М
Библиографическое описание: Бізнес Інформ
Аннотация: Мета статті полягає в розробці підходів до оцінки ефективності функціонування національних закладів вищої освіти (ЗВО) з позиції стейкхолдерів. На основі аналізу, систематизації та узагальнення сучасних вимог до провадження освітніх програм ЗВО, а також результатів аудиту ефективності використання бюджетних коштів, виділених Міністерству охорони здоров’я на підготовку кадрів, і тенденцій розвитку національної сфери в’їзного медичного туризму запропоновано критерії та індикатори ефективності маркетингового механізму співпраці ЗВО зі стейкхолдерами. Розроблено перелік критеріїв та індикаторів оцінювання ефективності маркетингового механізму співпраці ЗВО та стейкхолдерів як основи формування партнерської мережі. Вони є мінімальними зобов’язаннями партнерів, необхідними для функціонування партнерської мережі, можуть переглядатися та доповнюватися з урахуванням специфіки діяльності ЗВО та його стейкхолдерів. Зазначені критерії вказують, що треба робити, а індикатори ефективності є відповідним інструментом цієї роботи задля досягнення цілі учасниками партнерської мережі. Наведені індикатори ефективності не призначені для остаточного встановлення результатів функціонування партнерської мережі для її учасників та суспільства в цілому. Вони є першим етапом такого оцінювання та основою для розробки ЗВО власних наборів індикаторів з урахуванням специфіки діяльності та наявних ресурсів. Набір індикаторів та методи їх обрахунків мають за потреби оновлюватися, доповнюватися необхідними значеннями, перевірятися на релевантність та практичність, їх застосовність у діяльності конкретного ЗВО. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розробка структури механізму співпраці ЗВО та стейкхолдерів і функцій управління цим напрямом діяльності в університетах.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9159
ISSN: 2222-4459 (Print)
2311-116X (Online)
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Чайка БІ_6.pdf49,39 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback