Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9160

Название: Сенсорний маркетинг у діяльності торговельних підприємств
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
сенсорний маркетинг
Дата публикации: 11-Авг-2020
Аннотация: Сьогодні завоювати увагу споживачів усе частіше намагаються за допомогою нестандартних інструментів просування. Одним із таких інструментів є сенсорний маркетинг.Використання сенсорного маркетингу дозволить торговельним підприємствам на іншому, більш високому, рівні - рівні особливих відчуттів, ефективно просувати товари та послуги на ринку, залишатися конкурентоспроможними.
Описание: Трайно В. М. Сенсорний маркетингу у діяльності торговельних підприємств / В. М. Трайно // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Полтава, 27–28 квітня 2020 року). – Полтава : ПУЕТ, 2020. - С. 165-167.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9160
ISBN: 978-966-184-375-1
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
120-1657_Мережевий бізнес...2020.pdf4,5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь