Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9161

Название: Роль сервісних послуг у діяльності торговельних підприємств
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
сервісна послуга
Дата публикации: 11-Авг-2020
Аннотация: Сервісне обслуговування допомагає більш глибоко проникнути на існуючі ринки, завоювати нові сегменти з товарами, вже відомими ринку, та з новими, які тільки з’явилися на ньому, виокремити себе серед конкурентів та встановити довготривалі взаємовідносини зі споживачами своїх товарів.Вдосконалення існуючих сервісних послуг та пропонування нових надасть можливість торговельному підприємству підвищити привабливість товару, який вони пропонують споживачам, попит на нього та власний прибуток.
Описание: Трайно В. М. Роль сервісних послуг у діяльності торговельних підприємств / В. М. Трайно // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Полтава, 18–19 квітня 2019 року). – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С.161-162.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9161
ISBN: 978-966-184-350-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
054-1483_Мережевий бізнес....2019.pdf3,78 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь