Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9164

Название: МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Другие названия: MARKETING MANAGEMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Авторы: Чайка, Інна Петрівна
Ключевые слова: маркетинг
холістичний маркетинг
принципи холізму
маркетингове управління
маркетинговий механізм
ефективність
Дата публикации: Авг-2020
Издатель: Черкаський навчально-науковий інститут Державного вищого навчального закладу «Університет банківсь-кої справи».
Библиографическое описание: ФІНАНСОВИЙ ПРОСТІР
Аннотация: Стаття присвячена питанню розробки механізму маркетингового управлін-ня закладом вищої освіти (ЗВО), який би узго-див внутрішні взаємозв’язки такого підприєм-ства як системи, а також його зв’язки з зов-нішнім (мікро- і макро-) середовищем. У статті подано авторське визначення тер-міну «механізм маркетингового управління», розроблено структуру механізму маркетин-гового управління ЗВО та подано алгоритм його формування.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9164
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
765-Текст статті-1635-1-10-20200805.pdf244,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
765-Текст статті-1636-1-10-20200805.pdf167,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь