Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9258

Название: Міжкультурні комунікації в інноваційному суспільстві
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Уразка, Ольга Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
міжкультурні комунікації
комунікації
Дата публикации: 12-Сен-2020
Аннотация: Міжкультурні комунікації в інноваційному суспільстві – одна з найважливіших функцій нинішнього часу. Об‟єктивні зміни в суспільному економічному розвитку призвели до нової моделі розвитку економіки, для якої характерні принципово нові риси та пріоритети. Важливу роль в житті суспільства стали відігравати галузі, що ґрунтуються на так званих «високих технологіях», а також галузі, що безпосередньо задовольняють потреби людей.При високому рості технологій та популяризації Інтернету в сучасному світі, міжкультурні комунікації – це сфера, яка швидко розвивається та вдосконалюється, і якій необхідно постійно приділяти увагу спеціалістам та компаніям, щоб завжди бути в тренді.
Описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у XXI столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 7 квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – С. 158-160.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9258
ISBN: 978-966-184-378-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник тез доповідей_2020 частина 2.pdf4,45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь