Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9259

Название: Онлайн маркетинг b2b
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Твердохліб, Микола Олександрович
Ключевые слова: маркетинг
онлайн маркетинг
ринок B2B
Дата публикации: 12-Сен-2020
Аннотация: Цифрова трансформація бізнесу як огульне явище відбувається на наших очах. Досягнення впроваджуються і застосовуються в різноманітних сферах з різним ступенем успіху. Не скрізь вистрілюють сторіз, гейміфікація, автообзвін або відео-реклама в інфлюенсерів. І, мабуть, найбільш консервативний у цьому сенсі ринок B2B. Але інструменти, які добре себе зарекомендували, втрачають ефективність і фінансову привабливість навіть у великих компаніях. Тому трендом (не модним, а вимушеним) стає не зовсім звичний діджитал.
Описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у XXI столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 7 квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – С. 154-156.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9259
ISBN: 978-966-184-378-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник тез доповідей_2020 частина 2.pdf4,45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь