Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9263

Название: Маркетингові комунікації у сфері туризму
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Левченко, Олена Станіславівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові комунікації
туристичні послуги
Дата публикации: 12-Сен-2020
Аннотация: Індустрія туристичних послуг, як правило, є високо контактною сферою, де якість послуги невіддільна від якості реалізації послуг. Надавач послуги стає як би частиною результату обслуговування, частиною самої послуги і виконує функцію комунікатора. Дієві маркетингові комунікації у сфері туризму – це інтегровані маркетингові комунікації, адже вони включають спектр маркетингових засобів, які необхідні для усіх комунікаційних зв’язків туристичних компаній.
Описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у XXI столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 7 квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – С. 151-153.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9263
ISBN: 978-966-184-378-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник тез доповідей_2020 частина 2.pdf4,45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь