Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Інститут економіки, управління та інформаційних технологій >
Кафедра ділової іноземної мови >
Наукові роботи студентів >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9384

Название: ONLINE ADVERTISING VERSUS OFFLINE ADVERTISING
Авторы: Шевченко, Діана Олександрівна
Кононенко, Олена Анатоліївна
Ключевые слова: ONLINE ADVERTISING
OFFLINE ADVERTISING
Issue Date: 8-Oct-2020
Аннотация: Today, there are more than 4.1 billion people using the Internet, accounting for 53 % of the world‟s population. Compared to 2005, this number increased by 370 %.We want to focus on a few popular online advertising methods.Offline advertising refers to the use of different marketing channels outsidThe combination of online and offline advertising tools will open up more oppor-tunities for advertising, minimize the disadvantages of each type and maximize profitability.e the Internet to achieve certain marketing goals.
Описание: Авторы тезисов рассмаривают очень актуальные на сегодняшний момент виды рекламы :OFFLINE и ONLINE, а также различные методы, применяемые этими видами рекламы. В заключении сделан вывод, что для бизнеса, чтобы быть успешным, необходимо использовать оба вида рекламы.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9384
ISBN: 978-966-184-378-2
Appears in Collections:Наукові роботи студентів

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збірник тез доповідей_2020 частина 1.pdf4,3 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback