Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра ділової іноземної мови >
Наукові роботи студентів (ННІДО ДІМ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9384

Название: ONLINE ADVERTISING VERSUS OFFLINE ADVERTISING
Авторы: Шевченко, Діана Олександрівна
Кононенко, Олена Анатоліївна
Ключевые слова: ONLINE ADVERTISING
OFFLINE ADVERTISING
Дата публикации: 8-Окт-2020
Аннотация: Today, there are more than 4.1 billion people using the Internet, accounting for 53 % of the world‟s population. Compared to 2005, this number increased by 370 %.We want to focus on a few popular online advertising methods.Offline advertising refers to the use of different marketing channels outsidThe combination of online and offline advertising tools will open up more oppor-tunities for advertising, minimize the disadvantages of each type and maximize profitability.e the Internet to achieve certain marketing goals.
Описание: Авторы тезисов рассмаривают очень актуальные на сегодняшний момент виды рекламы :OFFLINE и ONLINE, а также различные методы, применяемые этими видами рекламы. В заключении сделан вывод, что для бизнеса, чтобы быть успешным, необходимо использовать оба вида рекламы.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9384
ISBN: 978-966-184-378-2
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО ДІМ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник тез доповідей_2020 частина 1.pdf4,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь