Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9403

Название: «Управління маркетинговою діяльністю бізнес-підприємства: підходи і методи» (за матеріалами ПрАТ «Кондитерська фабрика «Харків’янка») зі спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування». Полтава. ПУЕТ. 2020. 143 с.
Авторы: Гаврилюк, Анастасія Олександрівна
Ключевые слова: управління, маркетингова діяльність, підприємство, підходи, методи, крауд-технології, ребрендинг.
Дата публикации: 10-Окт-2020
Аннотация: Метою роботи є дослідження теоретичних, методичних та практичних питань щодо управління маркетинговою діяльністю бізнес-підприємства та розробка рекомендацій щодо підвищення його ефективності
Описание: Дипломна магістерська робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. Вона містить 18 таблиці, 7 рисунків, 3 додатка, список використаних джерел містить 115 літературних найменувань.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9403
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
РЕФЕРАТ_Гаврилюк.doc30,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь