Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9567

Название: НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Авторы: Рибакова, С.С.
Миронов, Д. А.
Ключевые слова: готельний бізнес
реклама
підприємство
Дата публикации: 21-Окт-2020
Описание: Актуальні проблеми та перспективи розвитку харчових виробництв, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : мтеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-річчю від дня заснування факультету ХТГРТБ, (м. Полтава, 20-21 листопада 2019 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2019. - 126 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9567
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Рибакова.pdf204,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь