Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9620

Название: ЗАСТОСУВАННЯ ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГУ В РЕКЛАМНОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИ
Авторы: Яловега, Н. І.
Ключевые слова: директ-маркетинг
реклама
маркетинг
Дата публикации: 23-Окт-2020
Описание: Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : мате¬ріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 27–28 квітня 2020 року). – Полтава : ПУЕТ, 2020. – 293 с. – Текст укр., рос., англ. мовами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9620
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Яловега.pdf196,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь