Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9937

Название: Маркетингова діяльність підприємств сфери послуг
Авторы: Олексенко, Вікторія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетинговий аналіз
маркетинг послуг
Дата публикации: 2020
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Олексенко В. В. Маркетингова діяльність підприємств сфери послуг : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Вікторія Володимирівна Олексенко ; наук. кер. М. М. Іваннікова. – Полтава, 2020. – 92 с.
Аннотация: Метою роботи є обґрунтування методологічних засад і розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо оцінювання якості обслуговування у сфері послуг, всебічне обґрунтування теоретичних положень та розробка методичних рекомендацій щодо визначення шляхів удосконалення управління процесами обслуговування в мережі хостелів Gar’is Hostel. Основні задачі, що стоять перед мережею хостелів Gar’is Hostel: - поліпшити діяльність товариства за рахунок впорядкування і оптимізації процесів; - продемонструвати споживачу, що мережа хостелів Gar’is Hostel може стабільно надавати послуги заданого рівня якості, тобто задовольняти всі його вимоги. Реалізація зазначених цілей дозволяє: - покращити рівень обслуговування споживачів; - підвищити конкурентоспроможність; - поліпшити організацію управління підприємством, зробити її більш прозорою; - прискорити вирішення процедурних проблем; - покращити партнерські стосунки; - посилити позитивний імідж компанії. Виконання вказаних вище задач буде досягнуто за рахунок: - постійного аналізу своєї діяльності в порівнянні з діяльністю конкурентів по задоволенню споживачів; - постійного впровадження нових технологій обслуговування; - підвищення професійного рівня фахівців. Предметом дослідження є сукупність принципів, методів, засобів і форм маркетингової діяльності мережі хостелів Gar’is Hostel. Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність мережі хостелів Gar’is Hostel.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9937
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ)
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Олексенко_Вікторія_Володимирівна_МмПВ-61.pdf1,37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь