Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9938

Название: Комунікаційна діяльність підприємств фармацевтичної галузі
Авторы: Сердюк А.В., Іваннікова М.М.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова комунікаційна політика
Дата публикации: 15-Июн-2020
Аннотация: Активний розвиток ринкових процесів і підвищення вимог споживачів до якості товарів обумовлюють необхідність адаптації підприємства до змін зовнішнього середовища. Одним із напрямів вирішення даної проблеми є формування комунікаційної політики. Особливо гостро вона постає перед підприємствами фармацевтичної галузі. Це пов'язано зі змінами споживчих переваг, підвищенням загальної поінформованості потенційних споживачів і, як наслідок, із зростанням рівня конкуренції у фармацевтичній галузі. Специфіка сприйняття лікарських засобів споживачем і високий рівень комунікаційних технологій, які успішно застосовують на вітчизняному ринку зарубіжні фармацевтичні компанії, обумовлює доцільність розробки адаптованих до соціальних і економічних особливостей комунікаційних стратегій, спрямованих на популяризацію українського виробника та національного бренду.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9938
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Сердюк_Алла_Вікторівна_Мм ПВ - 61.pdf1,72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь