Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9940

Название: Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства
Авторы: Караулов, А. А.
Карпенко, Н. В.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингове управління конкурентоспроможністю
маркетинг освіти
Дата публикации: 15-Июн-2020
Аннотация: Кардинальні зміни в способах поширення та використання інформації, динамічність економічних і соціокультурних процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві зумовлюють еволюцію освітніх технологій, сприяють активному впровадженню дистанційної освіти як одного з напрямків реформування й стратегічного розвитку освітньої системи України.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9940
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Караулов_Андрій_Олексійович_Мм ПВ-61.pdf1,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь