Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9943

Название: Чинники маркетингового забезпечення конкурентоспроможності підприємства в ланцюгу поставок
Авторы: Горбаченко, О. Г.
Карпенко, Н. В.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетинг фармацевтичної галузі
управління збутом
Дата публикации: 15-Июн-2020
Аннотация: Метою дослідження є: особливості впливу та взаємозв’язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації та логістики збуту шляхом управління ланцюгом поставок фармацевтичної продукції.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9943
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Горбаченко_Ольга_Григорівна_Мм ПВ-61.pdf2,45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь