Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике туристичний продукт

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 10 из 10
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2019Історико-культурна спадщина як чинник розвитку регіональної туристичної дестинаціїЛогвин, Михайло Михайлович; Карпенко, Ніна Миколаївна; Шуканов, Павло Васильович
2016Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствахІванова, Валентина Василівна; Ivanova, Valentina
2015Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствахІванова, Валентина Василівна; Ivanova, Valentina
14-Дек-2017Особливості просування та реалізація туристичного продукту в УкраїніДенкова, Яна Костянтинівна
12-Ноя-2020Регіональні пріоритети розвитку туризму у Полтавській областіКарпенко, Ніна Миколаївна; Животенко, Віталій Олександрович
2020Розвиток туризму у Полтавській області: сучасні тенденції та їх актуалізаціяКарпенко, Ніна Миколаївна; Логвин, Михайло Михайлович; Шуканова, Анжела Анатоліївна
2020Розвиток туризму у Полтавській області: сучасні тенденції та їх актуалізаціяКарпенко, Ніна Миколаївна; Логвин, Михайло Михайлович; Шуканова, Анжела Анатоліївна
2020Розвиток туризму у Полтавській області: сучасні тенденції та їх актуалізаціяКарпенко, Ніна Миколаївна; Логвин, Михайло Михайлович; Шуканова, Анжела Анатоліївна
20-Ноя-2012ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРПРОДУКТУСагалакова, Наталія Олександрівна
14-Ноя-2018Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту Полтавської областіБашмак, Владислав Геннадійович
Отображение результатов 1 до 10 из 10

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь