Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике рекламна діяльність

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 5 из 5
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Авг-2007Методи оцiнки ефективностi peкламної кампанiї, 92-97Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Окт-2013Оцінка ефективності рекламного менеджменту підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
Май-2007Рекламне агентство - посередник чи постачальник послуг? 101-108Захаренко, Анжела Миколаївна
31-Янв-2020Розвиток торговельного підприємництва в роздрібній торгівлі непродовольчими товарамиТкаченко, Альона Геннадіївна
2021Роль рекламної діяльності у забезпеченні конкурентних переваг на світовому ринку (на прикладі «The Coca-Cola Company»)Стрілець, В. Ю.; Ракосій, В. О.
Отображение результатов 1 до 5 из 5

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь