Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5075

Название: Рекламне агентство - посередник чи постачальник послуг? 101-108
Авторы: Захаренко, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
рекламна діяльність
рекламні агентства
Дата публикации: Май-2007
Издатель: Одеський державний економічний університет
Библиографическое описание: Економічний вісник, Одеський державний економічний унівеситет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців.-науки: економіка, політилогія, історія - 2007 - 10 (47) -211с., мови: укр.,рос.
Серия/номер: економічні науки; 101-108
Аннотация: Основна роль рекламного ацентства полягае в плануваннi, розробцi та проведеннi рекламних кампанiй. Але саме в наш час межi цiеi дiяльностi визначаються типом агентства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5075
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Одесса 10(47).pdf27,77 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь