Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4526

Название: Оцінка ефективності рекламного менеджменту підприємства
Другие названия: Advertising management of the enterprise effectiveness
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, рекламна діяльність, рекламна кампанія, підприємство, ефективність, комунікаційний ефект, економічний ефект.
Дата публикации: Окт-2013
Издатель: Бердянський університет менеджменту і бізнесу
Библиографическое описание: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : науковий економічний журнал. – Бердянськ : БУМБ, 2013. – № 3 (23). – С. 96-99.
Аннотация: У статті висвітлено узагальнений авторський погляд на критерії та показники оцінки ефективності рекламного менеджменту підприємства. Розглянуто особливості комунікаційного та економічного ефекту рекламних заходів. Представлена послідовність оцінки ефективності рекламної діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4526
ISSN: 1997-4167
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Вісник_БУМБ.pdf481,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь