Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Яловега, Н. І.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
23-Oct-2020ЗАСТОСУВАННЯ ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГУ В РЕКЛАМНОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИЯловега, Н. І.
23-Apr-2015Інституційний розвиток соціально-економічних систем: національна економіка у глобальному середовищіОнипко, Т. А.; Стеценко, Володимир Валерійович; Манжура, О. В.; Педченко, Н. С.; Краус, Н. М.; Заворотній, С. І.; Щербак, С. М.; Яловега, Н. І.; Похилюк, В. В.; Логвин, М. М.; Гончаренко, Н. І.; Шаповалов, Віталій Олегович; Тітенко, Л. В.; Кушнір, Л. Л.; Ніколенко, С. С.; Бодня, Т. О.; Довбня, Надія Володимирівна; Лісіца, В. В.; Кириченко, Л. М.
2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Н. В.; Педченко, Н. С.; Олексюк, О. І.; Шафалюк, О. К.; Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Іваннікова, М. М.; Кліпкова, О. І.; Куцик, В. І.; Яловега, Н. І.; Трайно, В. М.; Івасенко, О. А.; Захаренко-Селезньова, А. М.
24-Jul-2020ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГУКалініна, А. І.; Яловега, Н. І.
24-Jul-2020РОЛЬ ЛІДОГЕНЕРАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВАЯресько, А. П.; Яловега, Н. І.
24-Jul-2020СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ У СФЕРІ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУДавиденко, Є. О.; Яловега, Н. І.
24-Jul-2020ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВАФедоша, М. О.; Яловега, Н. І.
Showing results 1 to 7 of 7

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback