Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике бенчмаркінг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 6 из 6
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2023Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємством (за матеріалами ТОВ «Агро Розвиток»)Водопьян, Дар’я Геннадіївна
28-Май-2020БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬЧайка, Інна Петрівна; Семьонова, Анна Сергіївна; Гороховська, Лариса Володимирівна
2012БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВІТЧИЗНЯНИХ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІКраус, Катерина Миколаївна
1-Фев-2022Європейський концепт публічної політики в реформуванні політичної системи УкраїниКанівець, Ольга Володимирівна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Июн-2023Маркетингове планування діяльності підприємствКлочко, Вікторія Анатоліївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Отображение результатов 1 до 6 из 6

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь