Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетинговий аналіз

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 4 из 4
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Апр-2023SWOT-аналіз: теорія, міфи, реальність (мережа магазинів Сільпо)Карпенко, Наталія Володимирівна; Сіренко, Діана; Сіренко, Каріна
Апр-2023Концепція маркетингових досліджень і маркетингового аналізуКарпенко, Наталія Володимирівна; Павлюк, Володимир
15-Июн-2020Маркетингова діяльність підприємств сфери послугОлексенко, В. В.; Іваннікова, М. М.
2014Управління інноваційною складовою економічної безпекиПрокопенко, Ольга Володимирівна; Школа, Вікторія Юріївна; Щербаченко, Вікторія; Божкова, Вікторія Вікторівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Перерва, Петро Григорович; Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Тєлєтов, Олександр сергійович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Лилик, Ірина Вікторівна
Отображение результатов 1 до 4 из 4

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь