Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике імідж

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 9 из 9
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Фев-2015ВПЛИВ РІВНЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТА НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО КОМЕРСАНТАБрацун, Алла Олегівна
2019Гендерні аспекти формування іміджу лідераДерикон, В. В.; Рудич, Л. В.
16-Июн-2020ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЛІДЕРАДерикон, В. В.; Рудич, Л. В.
26-Мар-2019ЗАСТОСУВАННЯ DIGITAL-ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПАТ «ПОЛТАВАКОНДИТЕР»Іващенко, О. В.; Іванюта, Василь Фалімонович
Май-2020Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент підвищення ефективності управління виробничих систем: формат формування іміджу.Бондар-Підгурська, О. В.; Солових, Є. М.
28-Дек-2023Менеджмент інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства: імідж і корпоративна культураБондар-Підгурська, О. В.; Курзанцев, Д. В.; Коростелін, С. В.; Михальчук, Д. П.; Дігтярь, Є. С.
1-Сен-2022Управління стратегією HR-бренду компанії в умовах пандемії Covid-19. Дипломна магістерська робота.Глушич, Наталія Володимирівна
Фев-2021Формування іміджу підприємства: теорія і практикаЧайка, Інна Петрівна
24-Июл-2020ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВАФедоша, М. О.; Яловега, Н. І.
Отображение результатов 1 до 9 из 9

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь