Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике інструмент

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 5 из 5
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2023Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємством (за матеріалами ТОВ «Агро Розвиток»)Водопьян, Дар’я Геннадіївна
Май-2020Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент підвищення ефективності управління виробничих систем: формат формування іміджу.Бондар-Підгурська, О. В.; Солових, Є. М.
17-Дек-2021Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуАлік, Анастасія Вікторівна
Дек-2021Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Алік, Анастасія Вікторівна
2015Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесуКраус, Катерина Миколаївна
Отображение результатов 1 до 5 из 5

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь