| 
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
 Кафедра педагогіки та суспільних наук >
 Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
 
        
            | Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10097 |  
 
| Название: | Принципи гендерної педагогіки в контексті формування сучасної освітньої парадигми |  | Авторы: | Ярова, Юлія Федорівна |  | Ключевые слова: | гендерна педагогіка гендерні стереотипи
 гендерна експертиза навчальних матеріалів
 прихований навчальний план
 гендерночутливі освітні практики
 |  | Дата публикации: | 26-Янв-2021 |  | Аннотация: | Об’єкт дослідження – теорія гендерного підходу в педагогіці.
Предмет дослідження – гендерний підхід як інноваційний інструмент  сучасної трансформації освіти і формування нових актуальних педагогічних практик. 
Мета дослідження – вивчення теоретичних основ формування гендерно чутливої педагогіки та її освітніх принципів і методик. 
Методи дослідження. Для вирішення вказаних завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, зокрема: 1) теоретичні: (монографічний, порівняльний, системно – структурний); загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація, класифікація); аналіз психолого-педагогічної, спеціальної літератури з проблем теорії гендеру, гендерної соціалізації, гендерної стратифікації суспільства, законодавчої та нормативної документації з питань гендерної стратегії в освіті, узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду формування гендерної педагогічної компетентності та методик гендерної експертизи освітніх практик; 
емпіричні: опитування, бесіди з викладачами, студентами, спостереження для виявлення гендерно маркованих проблем та вироблення методики гендерно толерантної педагогіки. 
Наукова новизна та теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі уточнені передумови інституціоналізації гендерних досліджень та гендерної педагогіки як нового напрямку педагогічного знання; виявлені фактори гендерної асиметрії в системі освіти і відтворення гендерних стереотипів; розкрито зміст поняття «гендерна компетентність» та доведено, що підвищення гендерної компетентності педагога є важливою умовою зниження гендерної сегрегації і гендерної нерівності в освітній сфері та в інших формах соціальної активності. |  | URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10097 |  | Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) 
 |  
 
    
     
    
 Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.   |