Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10097

Название: ПРИНЦИПИ ГЕНДЕРНОЇ ПЕДАГОГІКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ
Авторы: Ярова, Юлія Федорівна
Ключевые слова: гендерна педагогіка
гендерні стереотипи
гендерна експертиза навчальних матеріалів
прихований навчальний план
гендерночутливі освітні практики
Дата публикации: 26-Янв-2021
Аннотация: Об’єкт дослідження – теорія гендерного підходу в педагогіці. Предмет дослідження – гендерний підхід як інноваційний інструмент сучасної трансформації освіти і формування нових актуальних педагогічних практик. Мета дослідження – вивчення теоретичних основ формування гендерно чутливої педагогіки та її освітніх принципів і методик. Методи дослідження. Для вирішення вказаних завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, зокрема: 1) теоретичні: (монографічний, порівняльний, системно – структурний); загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація, класифікація); аналіз психолого-педагогічної, спеціальної літератури з проблем теорії гендеру, гендерної соціалізації, гендерної стратифікації суспільства, законодавчої та нормативної документації з питань гендерної стратегії в освіті, узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду формування гендерної педагогічної компетентності та методик гендерної експертизи освітніх практик; емпіричні: опитування, бесіди з викладачами, студентами, спостереження для виявлення гендерно маркованих проблем та вироблення методики гендерно толерантної педагогіки. Наукова новизна та теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі уточнені передумови інституціоналізації гендерних досліджень та гендерної педагогіки як нового напрямку педагогічного знання; виявлені фактори гендерної асиметрії в системі освіти і відтворення гендерних стереотипів; розкрито зміст поняття «гендерна компетентність» та доведено, що підвищення гендерної компетентності педагога є важливою умовою зниження гендерної сегрегації і гендерної нерівності в освітній сфері та в інших формах соціальної активності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10097
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
_Ярова_Принципи гендерної педагогіки в контексті формування сучасної освітньої парадигми.doc352 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь