|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10264
|
Название: | «Інноваційна складова діяльності ТНК на ринку креативних індустрій (на матеріалах компанії «The Walt Disney Company»)» |
Авторы: | Флегантова, Анна Леонідівна |
Ключевые слова: | конкурентоспроможність ринок креативних індустрій глобалізація транснаціональні корпорації світовий ринок інновації |
Дата публикации: | 3-Мар-2021 |
Аннотация: | АНОТАЦІЯ
дипломної магістерської роботи студентки
спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини
освітня програма «Міжнародні економічні відносини»
за другим (магістерським) рівнем вищої освіти
Флегантової Анни Леонідівни на тему: «Інноваційна складова діяльності ТНК на ринку креативних індустрій (на матеріалах компанії «The Walt Disney Company»)»
Обсяг і структура роботи: дипломна магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, додатків і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи 92 сторінок. Основний обсяг роботи становить 79 сторінок та містить 15 рисунків та 13 таблиць. Список використаних джерел складається з 45-ти найменувань і розміщений на 6-ти сторінках. В дипломній роботі 13 додатків – на 13-ти сторінках.
Метою роботи є дослідження впливу інноваційної складової на діяльність ТНК на ринку креативних індустрій. Завдання полягають у такому: визначити роль інновацій у формування конкурентоспроможності ТНК; дати сутнісну характеристику поняття «ринок креативних індустрій» та охарактеризувати його сучасний стан; розкрити особливості провадження інновацій на ринку креативних індустрій; охарактеризувати особливості діяльності компанії «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій; проаналізувати особливості інноваційної діяльності компанії «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій; здійснити маркетинговий аналіз діяльності компанії «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій; проаналізувати конкурентоспроможність компанії «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій; проаналізувати перспективи розвитку інноваційної діяльності компанії «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій; розробити прогноз діяльності «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій.
Об’єкт дослідження – інноваційна складова як основа конкурентоспроможності ТНК на ринку креативних індустрій, предмет – діяльність «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій.
Методи дослідженя: системний та структурний аналіз, графічний метод, порівняльний аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матриця BCG.
Інформаційна база дослідження: офіційні рейтинги та бази даних зарубіжних установ, монографії, статті зарубіжних та вітчизняних науковців у періодичних виданнях, електронні ресурси мережі Інтернет, в тому числі офіційні сайти компаній та їх звітність.
Результати дослідження. Розглянуті теоретичні основи інноваційної діяльності на ринку креативних індустрій. Проведено аналіз діяльності «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій. Проаналізовано перспективи розвитку «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій.
Рекомендації щодо використання результатів дослідження: 1) для ТОВ «АГРОЦЕНТР 2017», що полягають у необхідності: диверсифікувати продукцію, через збільшення асортименту товарів та послуг, що дозволить підвищити рівень конкурентоспроможності та зміцнити позиції на ринку. 2) ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»: при викладанні навчальної дисципліни «Економічний аналіз у міжнародному бізнесі» у тему «Аналіз господарської та комерційної діяльності міжнародних компаній» включити результати аналізу конкурентоспроможності ТНК у галузі креативних індустрій і використовувати відповідну інформацію при розробці навчальних завдань для практичних занять.
Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. Висновки. У першому розділі було виявлено, що інноваційна складова у діяльності ТНК є основою їх конкурентоспроможності, що ринок креативних індустрій є перспективним та мінливим під впливом глобалізаційних процесів для ТНК, а також те, що ринок креативних індустрій є безперечно інноваційним, а впровадження технологічних інновацій зміцнює позиції компаній у цій галузі.
У другому розділі було надано загальну характеристику «The Walt Disney Company», а також проаналізовано її фінансово-господарську діяльність, інноваційну діяльність та здійснено маркетинговий аналіз компанії з точки зору її внутрішнього та зовнішнього середовища.
У третьому розділі було проаналізовано конкурентоспроможність «The Walt Disney Company» у порівнянні з її основними конкурентами на ринку креативних індустрій, а також розроблено прогнози інноваційної та фінансової діяльності компанії, які свідчать про зміцнення позицій «The Walt Disney Company» на ринку креативних індустрій у найближчі п’ять років.
Пропозиції. Досвід ефективного управління діяльністю американської компанії створює підґрунтя для виокремлення наступних пропозицій для українських підприємств: диверсифікувати продукцію, через збільшення асортименту товарів та послуг, що дозволить підвищити рівень конкурентоспроможності та зміцнити позиції на ринку.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами: участь у кафедральних наукових дослідженнях за темою «Сучасні процеси глобалізації: рушійні сили, мегатренди, суперечності» (0113U006220).
Апробація результатів магістерської роботи. Основні положення і отримані результати досліджень оприлюднені на: Міжнародній науково-практичній конференції «Модернізація економіки: теоретичні засади та практика реалізації», 23 січня 2021 року, Східноукраїнський інститут економіки та управління, м. Запоріжжя.
Публікації: Flehantova Anna Creative Industries: Essence and Current State / Flehantova Anna // Модернізація економіки: теоретичні засади та практика реалізації: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (23 січня 2021 року /Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2021. – С. 99 – 102.
Ключові слова: конкурентоспроможність, ринок креативних індустрій, глобалізація, транснаціональні корпорації, світовий ринок, інновації. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10264 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|