Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10577

Название: Система управління якістю продукції (послуг) на підприємстві
Авторы: Лук’янченко, Олег Вікторович
Ключевые слова: якість
управління якістю продукції (послуг)
маркетинг
міжнародні стандарти ISO 9000
Дата публикации: 10-Май-2021
Аннотация: Високий рівень конкуренції, процеси глобалізації і інтернаціоналізації змушують підприємства та організації здійснювати пошук шляхів постійного забезпечення високого рівня конкурентоспроможності. Досвід ефективного управління свідчить, що саме система управління якістю є тим чинником, який дозволяє формувати не тільки конкурентоспроможність продукції, але і формувати конкурентні переваги системи управління підприємством та створити передумови для сталого розвитку. Зокрема, впровадження міжнародних систем безпечності харчових продуктів, які активно впроваджуються у світовій практиці господарювання на сучасному етапі для українських підприємства відкривають нові міжнародні ринки для продуктів з високою додатковою вартістю та підвищують ефективність місцевих ринків. Метою дипломної магістерської роботи є обґрунтування теоретичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо формування системи управління якістю продукції (послуг) на підприємстві.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10577
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Диплом Лукянченко О.В 7.doc611 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь