|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10940
|
Название: | ТЕХНОЛОГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ |
Другие названия: | DIGITAL MARKETING TECHNOLOGIES FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES |
Авторы: | Карпенко, Наталія Володимирівна Іваннікова, Марина Миколаївна |
Ключевые слова: | social media marketing digital marketing small and medium enterprises маркетинг у соціальних мережах цифровий маркетинг малі та середні підприємства |
Дата публикации: | 22-Июн-2021 |
Серия/номер: | Економічний вісник НТУУ "КПІ";№18(2021) |
Аннотация: | Дослідження розкривають роль маркетингу в соціальних мережах у просуванні малих та середніх підприємств. Завданнями дослідження є визначення доступних платформ соціал-медіа маркетингу (SMM), прийнятних для використання саме малими та середніми підприємствами, а також визначення, які з них є найбільш ефективними, вивчення впливу маркетингу в соціальних мережах на створення бренду та довіру споживачів, а також дослідження ролі маркетингу у соціальних мережах щодо ефективності організації. Результати дослідження показали, що беззаперечно використання маркетингу в соціальних мережах має адаптивність до багатьох малих та середніх підприємств, а також SMM позитивно впливає на створення бренду та довіру споживачів. Подібним чином SMM впливає на ефективність діяльності малих та середніх підприємств. У дослідженні рекомендується створити якісні відносини бренду з клієнтом або замовником, щоб вони могли використовувати платформу маркетингу в соціальних мережах як засіб обміну важливою інформацією про товари чи послуги, які можуть допомогти у прийнятті рішень. У статті розглядаються компоненти цифрового маркетингу в контексті концепції маркетингу 4Ps для малих та середніх підприємств. У статті проаналізовано та узагальнено досвід малих та середніх підприємств при використанні сучасних цифрових технологій. Визначено термінологію, методи та засоби цифрового маркетингу. Вивчення сучасних інструментів цифрового маркетингу в розвитку підприємств. Розглянуто використання цифрового маркетингу на малих та середніх підприємствах світу. Стаття заснована на дослідженні, висновках та рекомендаціях щодо використання маркетингових інструментів у соціальних мережах, що матиме значний вплив на розвиток та просування малого та середнього бізнесу. Відповідно до типової концепції 4P, її основні елементи прийняті для малих та середніх підприємств у цифровому маркетингу. Визначено, що різниця між цифровими та фізичними елементами 4P заснована на складових місце та розподіл. Натомість, товар і ціна недоступні для диференціації для цифрових та фізичних підходів, що застосовуються. Малі та середні підприємства використовують у своєму цифровому маркетингу інноваційні маркетингові інструменти соціальних медіа. |
Описание: | The study examines the role of social media marketing in promoting SME. The objectives of
the study are to highlight in the form of Social Media Marketing (SMM) platform adopted by SME
and which of them is most effective, examine the influence of social media marketing on brand
creation and customer trust as well as investigate the role of social media marketing on
organization performance. Finding from the study revealed that unarguably, the use of social
media marketing has been embraced by many SME and that SMM has a positive influence on
brand creation and customer trust. Similarly, SMM has an influence on SME performance. The
study recommends for SME to develop a good brand community with the client or customer so
that they would be able to use the social media marketing platform as means of sharing important
information of the products or service which can assist in decision making. The article considers
the components of the digital marketing in the context of the 4P’s marketing concept for small and
medium enterprises. The article analyzes and summarizes the experience of small and medium
enterprises in case of using modern digital technologies. The terminology, methods and means of
digital marketing are defined. A study of modern tools of digital marketing in the development of
enterprises. The use of digital marketing in small and medium enterprises in the world is
considered. The article based on the research, conclusions and recommendations for the use of
marketing tools in social networks have been developed, which will have a significant impact on
the development and promotion of small and medium-sized businesses. According to the typical
4P’s concept its main elements are adopted for the small and medium enterprises in the digital
marketing. It is determined that the difference between digital and physical elements in 4P’s
based on “Place” and “Promotion”. Instead, product and price are not available to be
differentiated for digital and physical approaches to be used. Small and medium enterprises use
on their digital marketing innovative social media marketing tools. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10940 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|